Vsebina črne skrinjice, ki zapisuje zvok v pilotski kabini, se ujema z odčitki z druge črne skrinjice, ki snema podatke o poletu. Črna skrinjica je poleg dima v kabini med drugim pokazala, da je dim prihajal iz predela, kjer je letalski elektronski sistem, kaže pa tudi dim v toaletnih prostorih, so sporočili viri v preiskovalni komisiji, ki jo vodi Egipt.
Na razbitinah sprednjega dela letala so preiskovalci našli znake, ki kažejo na poškodbe zaradi visokih temperatur in prisotnost saj. Zapiski obeh črnih skrinjic potrjujejo, da so se detektorji dima sprožili v toaletnih prostorih in na področju pod pilotsko kabino, tik preden je letalo izginilo.
Brez klica pred nesrečno
Zvočni posnetki iz kabine so bili poslani v Pariz, saj so potrebovali precejšnje popravilo. Obe črni skrinjici so sicer potegnili iz morja več tednov po nesreči. Letalo družbe EgyptAir, ki je bilo s 66 ljudmi na krovu na poti iz Pariza v Kairo, je padlo v Sredozemsko morje, ne da bi pred tem oddalo klic v sili. Egiptovski preiskovalci niso izključili še nobenega razloga za nesrečo, niti terorističnega napada, saj so takšni požari na potniških letalih zelo redki.
Iskanje razbitin letala je bilo precej dolgotrajno, približno 3000 metrov pod morsko gladino pa jih je 1. junija našel poseben robot. Iskalna operacija je sicer potekala okoli 290 kilometrov severno od obale Egipta, med Egiptom in grškim otokom Kreto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje