Marušić je hrvaški vladi v imenu Hrvaškega gospodarskega združenja (HUP) podal predlog za rešitev krize v državi in jim zagrozil: ''Če vlada ne bo izvedla predlaganih ukrepov, bomo pred predor svetega Roka postavili zapornico!''
Poleg zmanjšanja števila zaposlenih v javni upravi, reindustrializacije in radikalne organizacije države mora po mnenju Marušića hrvaška vlada rešiti tudi težavo, ki je nastala zaradi zvišanja cen za trajekte.
Marušić meni, da se vlada s takšnimi ukrepi obnaša ravno nasprotno od pričakovanega. ''Turizem in vse, kar se navezuje nanj, je treba spodbuditi. Gospodarske dejavnosti na otokih pa bi morali spodbuditi predvsem z bolj ugodno davčno politiko.'' Marušić svoje izjave o zapori predora svetega Roka, ki bi v času sezone naredila pravi kaos na avtocesti proti Dalmaciji, ni želel posebej komentirati. Za hrvaški tportal je dejal le to, da ''bodo tisti, ki morajo to razumeti, zagotovo razumeli.''
Turisti bodo prišli le do Istre
''Dražje karte za trajekte lahko imenujejo kakor koli želijo, a to je smrtna obsodba za hrvaške otoke. Ta vlada se do Dalmacije obnaša mačehovsko, regija je popolnoma zapostavljena in vlada se do nje obnaša, kot da ji je malo mar. Namesto da bi spodbudili turiste, da pridejo k nam, bodo zaradi visokih cen prišli le do Istre. Popolna sramota,'' je dejal Marušić.
Čeprav so za domačine letos uvedli novost, da bodo na druge otoke lahko potovali za polovično ceno, bo zvišanje cen trajektov in avtocest po žepu udarila predvsem turiste. Kar bi lahko ogrozilo turistično sezono. Recimo, za pot od Splita do Lastova bo morala štiričlanska družina plačati 183 evrov (1.400 kun). "Domačim turistom se bo tako bolj izplačalo vplačati aranžmaje za potovanje v Turčijo, Grčijo ali v Egipt kot v lastno državo," piše tportal.
Monopol državne Jadrolinije
Poleg težav z visokimi cenami naj bi hrvaški turizem pestila še omniprezentnost Jadrolinije. Nacionalni pomorski prevoznik bo imel med drugim zagotovljen svoj primat najmanj do leta 2017, saj je bil to del dogovora v pristopnih pogajanjih z Evropsko unijo.
Kot piše tportal, pa naj bi na njegov monopolen položaj kazale tudi konkretne številke. Od 51 milijonov evrov, kot jih država nameni vzdrževanju nekomercialnih linij, jih nekaj več kot 40 milijonov dobi ravno reška Jadrolinija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje