Temeljitejša tehnološka posodobitev ponudbe je namreč prva po letu 2008, največ koristi pa bodo imeli kupci vstopnih modelov v svet Aston Martina. Kot poudarjajo pri znamki, zagotavlja V8 vantage zdaj še več dinamike, stila in ima večjo vrednost. Zmogljiv 4,7-litrski motor z največjo močjo 313 kilovatov (426 KM) je mogoče, poleg že znanega serijskega klasičnega šeststopenjskega ročnega menjalnika, kombinirati tudi z novim sedemstopenjskim menjalnikom. Sportshift II tako nadomešča prejšnjo generacijo šeststopenjskega sportshift.
Poskrbeli pa so tudi za posodobitev podvozja in krmilnega sistema. Vantage je po zagotovilih konstruktorjev zdaj še vodljivejši, ima krajši odzivni čas na voznikove ukaze, nov pa je tudi zavorni sistem z večjimi zavornimi diski. Del zavornega sistema je tudi pomoč pri speljevanju na strmini, ki za nekaj trenutkov zadrži zdrs vozila in vozniku ni treba uporabiti ročne zavore.
Da bi bila posodobitev vidna tudi navzven, pa so poskrbeli za nekaj kozmetičnih posegov na zunanjosti. Spredaj so preoblikovali vstopnike za zrak, namenjene zavoram in motorju, zadaj pa difuzor zraka, ki prispeva k boljši legi vozila in zagotavlja bolj "športno-mišičast" videz vozila.
Posodobitev so bili deležni vsi modeli iz družine Vantage, vključno s kupejevskimi in rodaster različicami. Za najcenejšega v ponudbi pa morajo kupci odšteti 108.500 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje