Prihodnja serija 1 (na sliki zdajšnji model) naj bi bila med prvimi, ki jo bo poganjal nov trivaljni motor. Po nekaterih ugibanjih naj bi manjši agregati v nosu bavarskega ponosa nekoliko znižali ceno teh avtomobilov. Foto: BMW
Prihodnja serija 1 (na sliki zdajšnji model) naj bi bila med prvimi, ki jo bo poganjal nov trivaljni motor. Po nekaterih ugibanjih naj bi manjši agregati v nosu bavarskega ponosa nekoliko znižali ceno teh avtomobilov. Foto: BMW

V preteklih dneh so se pojavile govorice, da naj bi inženirji pri bavarskem avtomobilskem proizvajalcu razvijali motorje s tremi valji, ki bi bili predvsem bolj ekonomični, a kljub temu zelo zmogljivi.

Novi motorji naj bi sodili v program Efficient Dynamics, katerega poglavitni cilj je zmanjšati emisije ogljikovega dioksida ter porabo goriva. Trivaljne bencinske motorje naj bi tako najprej - predvidoma leta 2011 - dobili prihodnji seriji 1 in 3, en motorni valj manj kot do zdaj pa naj bi imel tudi motor BMW-jevega roadsterja Z2. Ta miniroadster, kot so ga nekateri poimenovali, bo premierno predstavljen na jesenskem avtosalonu v Frankfurtu, na ceste pa naj bi zapeljal leta 2012.

Kljub valju manj pa bodo Bavarci v 1,35-litrski motor vgradili turbopolnilnik, ki bo poskrbel, da bo BMW še naprej vreden svojega imena. Najšibkejša različica naj bi namreč imela 120 kilovatov, najmočnejša pa kar 177 kW.

J. S.