Prototipa sta pokazala, da bosta serijska modela opremljena z agresivnim sprednjim odbijačem s tremi velikimi odprtinami za dovod zraka, ki jih krasi mrežica v obliki satovja. Vzvratni ogledali sta aerodinamično oblikovani, za velikimi platišči iz lahke litine pa se skriva zmogljiv zavorni sistem z modro obarvanimi čeljustmi. Še malce bolj izstopajoč je zadek obeh športnih terencev. Oba sta namreč opremljena s preoblikovanim odbijačem, štirimi izpušnimi cevmi in posebnim strešnim spojlerjem.
BMW ni še želel razkriti tehničnih podatkov, pri čemer je potrdil, da bo oba modela poganjal na novo razviti vrstni šestvaljnik s tehnologijo M TwinPower. Bavarci niso razkrili podrobnosti, pri čemer iz predhodnih najav sklepamo, da bo z dvema turbinama podkrepljeni šestvaljnik razvijal okoli 338 kilovatov (460 KM).
S posebnim štirikolesnim pogonom
Poleg zmogljivega stroja bosta dinamična športna terenca dobila tudi štirikolesni pogon iz športnega oddelka M v slogu tistega, s katerim se lahko pohvali novi M5. Ob tem pri BMW-ju pravijo, da pogon zagotavlja maksimalni oprijem ter prenos navora brez izgub in posledično zelo dinamične vozne lastnosti.
Poleg naštetega športni dodatki vključujejo še zadnji diferencial iz oddelka M ter športno vzmetenje. BMW niti tu ni šel v podrobnosti, a obljubil, da bosta novinca ponudila okretnost, natančnost in vodljivost brez primere.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje