Mini je predstavil najnovejšo izdajo klasične britanske ikone, ki pa je svoj preporod začela pod nemškim okriljem pred dobrim desetletjem.
Vendar pa se z omenjeno podrobnostjo in izvorom kapitala ni ukvarjal niti britanski premier David Cameron, ki je v družbi člana uprave delniške družbe BMW Petra Schwarzenbauerja ponosno poziral ob novincu s proizvodnih trakov tovarne v Oxfordu. Naložba za 750 milijonov britanskih funtov v tri BMW-jeve tovarne v Veliki Britaniji namreč ne bo le omogočala učinkovitejšega dohajanja povpraševanja po čedalje številčnejši ponudbi minijev, ampak bo zagotovila tudi varnejša delovna mesta za kar 5.500 zaposlenih.
Poudarjanje tradicije tudi pri novincu
Nemški avtomobilski velikan že od vsega začetka poudarja britansko tradicijo in jo tudi uspešneje unovčuje, kot so jo prejšnji »domači« lastniki, zato ne preseneča, da so se kljub novi generaciji odločili za ohranjanje minijevega bistva. Po besedah izdelovalca so tako predstavili novi izvirnik, ki združuje tradicijo, prepoznavnost in napredne tehnologije.
Novinec je s 3.821 milimetri dolžine, 1.727 milimetri širine in 1.414 višine milimetri večji kot predhodnik. Čeprav je medosna razdalja v primerjavi s prejšnjo generacijo daljša le za »zmernih« 28 milimetrov, pa je novi mini v celoti daljši skoraj deset centimetrov. Povečevanje zunanjih mer naj bi vplivalo predvsem na prostornost potniške kabine, nekaj dodatnih litrov prostornine pa je pridobil tudi prtljažnik s skupno 211 litrov prostornine.
Sodobnejšo zunanjo podobo med drugim zaznamuje tehnologija LED-svetlobnih teles, poskrbeli so tudi za ponudbo novih barv karoserije in z njimi uskladili barvno lestvico notranjosti, ki je ohranila skoraj vse najbolj prepoznavne elemente, ki ne dopuščajo dvomov o tem, da sedite za volanom oziroma na sopotniških sedežih minija. Največ novosti pa je mogoče najti pri opremi, namenjeni sodobni povezljivosti, pomoči vozniku in varčnejši vožnji.
Posodobljeni štirivaljniki, novi trivaljniki
Za varčnejšo vožnjo naj bi skrbeli tudi sodobnejši pogonski agregati, med katerimi izstopajo novi trivaljniki, s katerimi so dopolnili ponudbo nekaterih že uveljavljenih in posodobljenih štirivaljnikov. Pri Miniju izpostavljajo kot najzmogljivejšega 2,0-litrski štirivaljnik v cooperju S, ki zmore 141 kilovatov (192 KM) moči in navor 280 Nm. Nekaj dodatne izbire pa bodo imeli tudi motorno manj zahtevni vozniki, vključno s trivaljnikom, ki zmore 100 kilovatov (136 KM) moči in navor 220 Nm.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje