Škoda yeti na zunaj nekoliko spominja na model roomster, po katerem je povzel tudi nekatere rešitve v notranjosti. Foto: Škoda
Škoda yeti na zunaj nekoliko spominja na model roomster, po katerem je povzel tudi nekatere rešitve v notranjosti. Foto: Škoda
Škoda Yeti
Yetijeva posebnost so zadnja dvižna vrata, ki omogočijo enostaven dostop do prtljažnega prostora. Foto: Škoda

Če je res, da se je spustil s skrivnostnih vrhov Himalaje, mu je treba priznati, da se je na urejenih cestnih povezavah današnje civilizacije zelo dobro znašel.

Oblikovno drugačen od konkurentov je že na daleč v trenutku prepoznaven, obenem terensko oglat, a tudi prikupno zaobljen. Spomni nas na hišni model roomster, kar se prepozna tudi v notranjosti – recimo tudi z možnostjo premikanja, podiranja ali odstranjevanja sedežev zadaj, kar omogoči krepko povečanje prtljažnega prostora iz sicer osnovnih 405 litrov. Ena od značilnosti yetija so tudi velika zadnja dvižna vrata, ki omogočajo udoben doseg prtljažnega prostora.

Poslušajte celotno oddajo Avtomobilsko prometne minute na Valu 202.

Yeti je tako zamišljen, izdelan in opremljen, da je počutje limuzinsko udobno, obenem pa je terensko dobro zmogljiv, okreten, lahkoten in sploh prijeten za vožnjo. Štirikolesna gnanost je prilagodljiva tako, da je pogona več ali spredaj ali zadaj, dodatno ponuja še (s stikalom vklopljiv) terenski vozni program, ki samodejno nadzira recimo spuščanje avtomobila po strmini, elektronika pa skrbi tudi za optimalno speljevanje brez morebitnega spodrsavanja.

Preverjen motor z utečenim delovanjem

Do zdaj smo bili nekako vajeni, da avtomobile iz VW-koncerna, ki nam jih ponujajo, poganjanjo motorji z oznako TDI, zadnje čase pa nas večkrat popelje tudi kakšen turbobencinski – yetija je tako poganjal 118-kilovatni 1,8-litrski TSI, ki mu ni prav nič očitati – z uglajenim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom sta v prav prijetnem sožitju (ne dvomim pa, da je kombinacija s kakšnim turbodizlom podobno brezhibna, pa še kakšen liter goriva manj se potroši).

Cena modela 1,8 TSI? Lahko tudi pod 22 tisoč, z bogatejšo opremo 25, lahko pa tudi več ...

Kdo bi si mislil ... za yetija ... Leta in leta smo se spraševali, ali je – in kakšen je, če je. Zdaj se pogovarjamo, kako gre, koliko porabi, kaj ima in koliko nas stane, če ga imamo doma.