Ford fusion s hibridnim pogonom je z enim polnim rezervoarjem goriva prevozil več kot 2.000 kilometrov in pri tem porabil 2,9 l/100 km. Foto: Ford
Ford fusion s hibridnim pogonom je z enim polnim rezervoarjem goriva prevozil več kot 2.000 kilometrov in pri tem porabil 2,9 l/100 km. Foto: Ford

Ekipa na čelu z voznikom v seriji NASCAR Carlom Edwardsom se je odpravila na pot, na kateri so želeli dokazati, da lahko ford fusion hybrid z enim postankom na bencinski črpalki prevozi tisoč milj (1.609 km).

Ko so se 25. aprila podali na pot, verjetno niso pričakovali, da bo vožnja dolga celih 69 ur, kolikor trajala, da hibrid porabi polno posodo za gorivo. Iz ameriškega proizvajalca so še sporočili, da je bila povprečna poraba 2,9 l/100 km.

Ponovitev popotovanja iz leta 1888
Podoben podvig je uspel tudi mladim inženirjem Mercedes-Benza, ki so obnovili tako imenovani patentni model iz leta 1886, s katerim se je Bertha Benz leta 1888 podala na pot od Mannheima do Heidelberga.

V nov model z imenom F-cell roadster so inženirji vgradili motor z gorivnimi celicami z močjo 1,2 kilovata. Doseg tega avta z velikimi kolesi, izdelanega iz ogljikovih vlaken, je približno 350 km, najvišja hitrost pa 25 km/h.

Kljub temu so z retrofuturističnim F-cell roadsterjem prevozili le del (približno 50 kilometrov) poti izpred 123 let.

J. S.