Bavarci zato, da bi zagotovili maksimalno zanesljivost svojega prvega električnega križanca iNEXT, v Arjeplogu na Švedskem na snegu in ledu preizkušajo delovanje vseh njegovih sistemov, od štirikolesnega pogona do šasije in vzmetenja.
Proizvodnja serijskega modela, ki bo nastajal v BMW-jevi tovarni v Dingolfingu, bo stekla leta 2021. Električni novinec bo prava izložba tehnologij bavarskega proizvajalca, ki bo vključevala ključne sisteme, kot so avtonomna vožnja, povezljivost in elektrifikacija.
Našteti sistemi se morajo najprej spoprijeti z ekstremnimi razmerami, s katerimi se lahko avtomobil sreča v določenih delih sveta, kot so zasnežene ceste in ledena jezera, kjer so nizke temperature in minimalni oprijem s podlago vsakdanji pojav.
Kako deluje pod lediščem
Največji izziv predstavlja delovanje elektromotorja, visokonapetostne baterije in hladilnega sistema, na katere mraz močno vpliva. Poleg tega inženirji ugotavljajo, kako temperature pod lediščem vplivajo na shranjevanje energije v baterijah, na polnjenje in prenos energije v elektromotor ter kako se odzivata gretje in klimatska naprava.
Pod drobnogledom sta tudi delovanje prenosa moči in sistem za upravljanje vzmetenja, ki morata prestati veliko zahtevnejše naloge kot v vsakodnevnih razmerah v prometu. Tu pa sta še krmilni in zavorni sistem, ki se morata prilagajati najrazličnejšim razmeram in položajem.
Na ceste leta 2021
iNEXT bo moral pri temperaturah pod lediščem zanesljivo opraviti preizkuse na makadamu, na suhem asfaltu in na izjemno spolzkih ledenih podlagah. Šele ko bo opravil vse preizkuse, bo pripravljen na serijsko proizvodnjo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje