Pri Fordu so tudi po skrbni analizi delovanja motorja z rezultati zelo zadovoljni. Foto: Ford
Pri Fordu so tudi po skrbni analizi delovanja motorja z rezultati zelo zadovoljni. Foto: Ford

Kar 1.707 kilometrov dolga preizkušnja vzdržljivosti po mehiških gorskih in puščavskih poteh je minila v znamenju skrajnosti, ki jih je moralo premagati posebej predelano serijsko vozilo F-150 z vgrajenim 3,5-litrskim ecoboost motorjem. Le-tega so Fordovi inženirji vzeli iz serijske proizvodnje in ga pred vgradnjo v vozilo dlje preizkušali tudi v delavnici, kar bi bilo časovno primerljivo s približno 250 tisoč prevoženimi kilometri. S tem so hoteli dokazati vzdržljivost novih motorjev namenjenih pogonu poltovornjaka F-150, ki je na trgu v Združenih državah prodajni adut ameriškega izdelovalca.

Udeležba na zahtevni preizkušnji je bila poleg tehničnega preizkusa motorja in vozila tudi del oglaševalsko-prodajne akcije v okviru katere se je moral F-150 spopasti z različnimi preizkusi.

Pri Fordu poudarjajo, da so po temeljiti analizi vozila in motorja, dirka se je namreč končala že pred nekaj tedni, z rezultatom preizkusa zelo zadovoljni, saj je vozilo doseglo bistveno večjo povprečno hitrost, kot so predvidevali. Povprečna hitrost, ki so jo dosegli je bila namreč več kot 65 kilometrov na uro, pred dirko pa so predvideli le hitrost med 45 in 55 kilometri na uro. Najvišja hitrost, ki jo je F-150 ecoboost dosegel na delu proge pa je bila kar 186 kilometrov na uro.

Motor, ki je po trditvah Fordovih inženirjev deloval neoporečno, pa je za svoje delo zahteval le standardno gorivo dosegljivo na trgu. Večino ostalih tekmecev je namreč poganjalo posebno gorivo, namenjeno dirkalnim pogonskim agregatom z močmi do 588 kilovatov.