Večji brat najmanjšega med fiati je glede na zunanje mere gotovo bližje ameriškim kupcem, Fiatovi prodajni strategi pa poudarjajo, da so šarmu sodobne ikone s tradicijo, s čimer mislijo fiata 500 in njegovega prednika cinquecenta, dodali še par vrat, dovolj prostora za pet potnikov in napredno evropsko tehnologijo.
Ponudba opreme se namreč v primerjavi z evropskimi različicami razlikuje le minimalno. Motor, s katerim začenja fiat 500L kariero na trgu v Združenih državah, pa je prilagojen ameriškemu okusu, in sicer 1,4-litrski multiair z močjo 120 kilovatov (160 KM), ki ga sicer ni mogoče najti v ponudbi na evropskih trgih. Zanimivo pa je, da so pri nižjih ravneh opreme ponudili kupcem klasični ročni menjalnik, za trg na drugi strani Atlantika bolj značilna samodejnost pa je na voljo pri višjih ravneh opreme.
Za najcenejšega fiata 500L priporočajo ameriškim trgovcem ceno 19.100 ameriških dolarjev, kar je približno 14.400 evrov, v Sloveniji se po uradnem ceniku lestvica začenja pri 12.490 evrih, vendar za različico s precej šibkejšim motorjem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje