V primerjavi s prvimi računalniškimi ilustracijami v slogu Hot Wheelsovih avtomobilčkov, ki smo jih lahko videli lani, serijski avtomobil deluje veliko bolj umirjeno in resno. Končno imamo občutek, da gre za resničen avtomobil, ki bi se lahko z obljubljenim dosegom nad 600 kilometrov z enim polnjenjem, spustil v boj s teslo modela S.
V nasprotju z modelom S naj bi bil EMotion prvi električni avtomobil, opremljen s hibridnim superkondenzatorjem.
Poleg tega obljublja tudi hitro polnjenje, ki bo zagotovilo 100 milj (160 km) dosega v devetih minutah, sistem LIDAR v sprednjem delu vozila ter kameri s 360-stopinjskim zajemom slike namesto klasičnih zunanjih ogledal.
Avtomobil odlikujejo privlačne linije z zelo nizkim sprednjim delom in širokimi blatniki ter zašiljenimi zadnjimi lučmi, pod katerimi je nameščen atraktiven usmerjevalnik zraka iz ogljikovih vlaken.
Ob naštetem naj bi EMotion med drugim ponujal napredni sistem za avtonomno vožnjo, Fisker pa bo lastnikom zagotavljal tudi ekskluzivne storitve, povezane z rednim vzdrževanjem in servisiranjem.
Kaj več bo morda znanega v naslednjih dneh. 30. junija bo Fisker začel sprejemati prednaročila, pri čemer bo proizvodnja stekla šele leta 2019.
V akciji tudi Tesla
Ob vse večjem številu bolj ali manj resnih tekmecev tudi Elon Musk skrbi, da navdušenje nad njihovimi modeli ne bi pojenjalo. Pred nekaj dnevi je tako v svojem slogu s prvo zasenčeno podobo napovedal prihod kompaktnega športnega terenca, ki bo nosil oznako model Y.
O njem ni prav veliko razkril, povedal pa je, da novinec ne bo slonel na platformi modela 3, temveč da bo zasnovan na novi arhitekturi. Prav tako ne bo nastajal v Fremontu kot ostali trije hišni modeli, saj so zmogljivosti tovarne že zdaj polno zasedene.
Kompaktni križanec bo nared leta 2019, že septembra pa bo Musk razkril Teslov prvi poltovornjak.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje