Fordov prototip je eden izmed tistih z najbolj nenavadnim načinom odpiranja vrat. Foto: RTV SLO
Fordov prototip je eden izmed tistih z najbolj nenavadnim načinom odpiranja vrat. Foto: RTV SLO

S predstavitvijo prototipov na sejmih izdelovalci radi preskušajo odzive javnosti na ideje hišnih oblikovalcev.

Na avtomobilskem salonu v Frankfurtu so na ogled tudi številni prototipi bolj ali manj dodelanih in realističnih avtomobilov prihodnosti. Tako rekoč vsi veliki izdelovalci avtomobilov predstavljajo vsaj en izdelek hišnih oblikovalcev, ki nakazuje smernice.

Skupni vtis, ki si ga je mogoče ustvariti, pa je, da se obeta veliko avtomobilskih oblin in da predvsem vrata na avtomobilih v prihodnosti ne bodo več takšna, kot so zdaj. Številni prototipi namreč predstavljajo nove bolj ali manj posrečene načine odpiranja vrat.


Prototip prestižnega športnika je tako rekoč nared za vožnjo. Foto: RTV SLO
Glede na zunanji izgled je lahko Citroenov prototip najava podobe katerega izmed karavanov. Foto: RTV SLO
Takole naj bi izgledal novi galaxy, ki ga je mogoče pričakovati leta 2006. Foto: RTV SLO
Na obline, prostornost potniške kabine in krilno odpiranje vrat stavijo tudi pri Hyundaju. Foto: RTV SLO
Tudi pri jeepu bodo očitno njihovi modeli prihodnosti bolj zaobljeni. Foto: RTV SLO
Pri Miniju so predstavili prototip podaljšane različice svojega serijskega malčka. Foto: RTV SLO
Zanimiv prototip, prilagojen okusu številnih evropskih ljubiteljev avtomobilov, so predstavili pri japonskem Mitsubishiju. Foto: RTV SLO
Peugeotovega prototipnega posebneža bi težko uvrstili v kakšen že znan avtomobilski razred. Foto: RTV SLO
Za krilno odpiranje vrat so se očitno navdušili tudi pri Renaultu. Foto: RTV SLO
Pri smartu bodo nadaljevali malčke, tokrat so predstavili malce robustnejši prototip s hibridnim pogonom. Foto: RTV SLO
Vstop Škode v nov avtomobilski razred nakazuje dodelan yeti. Foto: RTV SLO
Toyotini oblikovalci se zavedajo pomena varčevanja protora in so si zamislili novega mestnega malčka. Foto: RTV SLO