Novinec vozi po kolesnicah šestih generacij, ki so se zvrstile v času od leta 1974 do danes in dokazale, da se lahko model uspešno drži med najuspešnejšimi tudi brez revolucionarnih oblikovalskih posegov. Ena izmed značilnosti golfa je namreč tudi precej konservativno prehajanje iz ene v drugo generacijo, kar pa zavede predvsem tiste, ki golfe le srečujejo na cesti, za njegovim volanom pa niso sedeli nikoli.
Malce podrobnejši pogled hitro razkrije številne drugačnosti sedme generacije, pa naj gre za oblikovne podrobnosti ali pa tehnologijo. Pri Volkswagnu poudarjajo predvsem novo modularno zasnovo, ki je sicer pomembnejša za izdelovalca kot za končne uporabnike, omogoča pa več kombinacij konstrukcijskih in tehnoloških različic. V okviru modularne zasnove so povsem na novo zasnovali tudi ponudbo motorjev, ki so po zmogljivostih precej primerljivi z neposrednimi predhodniki, konstrukcijsko pa precej drugačni.
Ob prihodu modela na slovenski trg ponujajo tri bencinske in dva dizelska motorja. Bencinsko ponudbo začenja 1,2-litrski TSI z močjo 77 kilovatov (105 KM), sledi 1,4-litrski TSI z močjo 90 kilovatov (122 KM), najzmogljivejši pa je prav tako 1,4-litrski z močjo 103 kilovate (140 KM). Dizelske hlape pa zastopata 1,6-litrski TDI z močjo 77 kilovatov (105 kM) in 2,0-litrski z močjo 110 kilovatov (150 KM). Vsi motorji so na voljo v kombinaciji z zlato sredino opreme, paketom comfortline, zmogljivejša bencinska in oba dizelska tudi z najvišjo ravnjo highline, vstop v svet golfa pa je mogoč z najšibkejšim bencinskim in dizelskim motorjem ter vstopnim paketom opreme trendline. Za bencinsko različico je treba v Sloveniji odšteti 15.142 evrov in za dizelsko 17.004 evre.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje