Privlačnim oblikam modelov Alfe Romeo se je klanjal sam Henry Ford. Da oblikovanje italijanske znamke še zdaj predstavlja merilo v avtomobilski industriji, pa je dokazal tudi podpredsednik oblikovanja pri Hyundaiu, SangYup Lee, ki je v intervjuju za Automotive News izjavil, da je njihov cilj, da bi bili hyundaiji vsaj tako privlačni kot alfe romeo.
Prvi model, ki kaže novo smelo usmeritev je koncept le fil rouge, ki so ga Korejci predstavili na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi. Kot je povedal Lee, le fil rouge predstavlja prvi Hyundaijev model, ki bo imel po meri ukrojen sprednji del. In če je v preteklosti vse modele odlikoval natančno določen družinski obraz, pa bo v prihodnje vsak imel svojo osebnost. Za primer je dal šahovske figure, ki so vsaka zase zelo različne, skupaj pa delujejo kot ekipa. Takšni bodo tudi prihodnji hyundaiji, ki jih bo povezovala tanka, a vseeno opazna rdeča nit.
S praznim listom do novih obzorij
SangYup Lee se je v preteklosti podpisal pod pod številne zanimive avtomobile, med drugim pod koncept pete generacije chevroleta camara, prototip corvette C6 stingray ter bentleyja EXP 10 speed 6. Delal pa je tudi za Audija, Lamborghinija in Porscheja. Gre za znamke z močno stilsko tradicijo, ki je pri oblikovanju novih modelov ni mogoče prezreti. Pri Hyundaiju pa je to drugače, saj lahko začnejo s praznim listom in popeljejo znamko do novih obzorij, ki presegajo zgolj vrednost in kakovost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje