Hyundaiju in Kii je uspelo v svoje vrste zvabiti enega glavnih inženirjev pri BMW Alberta Biermanna.
V želji po napredku in nadaljnji rasti na evropskem trgu so pri ambiciozni korejski skupini Kia-Hyundai ubrali novo pot. Z zaposlitvijo BMW strokovnjaka za napredne pogonske motorje Alberta Biermanna, sicer nekdanjega glavnega inženirja v športnem BMW-oddelku Motorsport, so nakazali, da bodo prihodnji modeli ponudili več vozne dinamike.
Odmeven prestop
Biermannovo zaposlitev tuji mediji v nogometnem žargonu označujejo za najpomembnejši prestop v avtomobilski industriji letos. Zaposlen bo v razvojem centru v Seulu v Južni Koreji. Prve sadove njegovega dela lahko pričakujemo že prihodnje leto.
57-letni Biermann je bil pri bavarskem avtomobilskem velikanu zaposlen zadnjih 30 let. Poleg glavnega oblikovalca pri Kii Petra Schreyerja, ki je bil oče nekaterih najpomembnejših Volkswagnovih modelov, in je zaslužen za oblikovalski preporod korejske znamke, bo Biermann edini tujec na tako visokem položaju v podjetju.
Za začetek i30 turbo
Hyundai je pot v svet turbo motorjev napovedal s prenovljeno generacijo modela i30 turbo, ki ga poganja 1,6-litrski turbobencinski agregat s 137 kilovatov moči. Menjalnik je ročni šeststopenjski. Pospešek od 0 do 100 km/h je osem sekund, največja hitrost pa 219 km/h.
Analitiki trdijo, da bo prav Biermann ključen človek za množičnejšo integracijo naprednih sodobnih tehnologij in ponudbo pogonskih agregatov s turbopuhali pri Kii Hyundaiju, kar pomeni tudi prihod novih športnih modelov obeh znamk.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje