Sadan legacy ni prvi te karoserijske oblike. Foto: EPA
Sadan legacy ni prvi te karoserijske oblike. Foto: EPA

Legacy kombi, ki je na Slovenskem skoraj sinonim za tega japonskega proizvajalca, živi samosvoje življenje. Legenda pravi, da kupci natanko vedo, zakaj kupujejo to vozilo, in predvsem jim ne pride na pamet, da bi ga kdaj prodali.

Ker pa Subaruji trajajo dolgo, trga z rabljenimi subaruji pri nas teko rekoč ni. Zato in od tod napori tovarne, da bi stopili tudi na "običajni" trg, kjer fanatična ljubezen do znamke ne predstavlja prvega argumenta za nakup.

Rodil se je legacy sedan. Seveda ni prvi te karoserijske oblike; skoraj vsaka evolucija kombija je hkrati ponujala tudi sedana, a so bili ti manj uspešni kot legendarni kombi. Toda zdaj naj bi se to spremenilo, vsaj do te mere, da bi sedani priskrbeli tretjino legacyjevih kupcev in to, kar je najzanimiveje, ne na račun karoserijskega brata.

Se pravi, da bo sedan iskal kupce na prostem trgu, kar je za limuzine srednjega razreda (segajoče v premium segment) zagotovo slaba novica. Limuzina, tehnično enaka kombiju, kmalu prihaja tudi pod naše lepljive prste.