Sproizvodnih trakov v Kragujevcu bodo zapeljale še zadnje stoenke. Foto:
Sproizvodnih trakov v Kragujevcu bodo zapeljale še zadnje stoenke. Foto:

Z novim lastnikom tovarne avtomobilov Zastava se očitno končuje obdobje večdesetletnih "paradnih konjev" tovarne v Kragujevcu - vsaj v Srbiji, saj naj bi se proizvodnja omenjenih avtomobilov nadaljevala v Afriki. Največ možnosti ima Kongo.

Kot je za srbske medije povedal generalni direktor družbe Zastava vozila Zoran Radojević, se za proizvodnjo v omenjeni afriški državi zanima Zastavin glavni partner na afriški celini egiptovska družba Elnasko, ki ima proizvodne zmogljivosti v Kongu. Elnasko še vedno uvaža iz Srbije 60 odstotkov delov zastave 128, ki jih potem skupaj z deli, ki so jih razvili sami, sestavlja v Egiptu. Omenjeni model se še vedno zelo dobro prodaja v Egiptu.

Zastava 101 - priljubljena stoenka
Zastavin model 128 je sicer narejen po Fiatovi licenci, kupce v nekdanji Jugoslaviji pa je osrečeval predvsem v 70. in 80. letih preteklega stoletja, prav tako kot znana "stoenka" (zastava 101). Jugo in jugo florida sta razmeroma novejša modela, saj sta na trg prišla v drugi polovici 80. let prejšnjega stoletja.

J. R.