Na mednarodni predstavitvi novega smarta v dvosedežni in štirisedežni izvedbi so postregli tudi s podatki o tem, kaj se zgodi, če trčita zelo majhen in zelo velik osebni avtomobil. S preizkusnim trčenjem dveh zelo različnih predstavnikov hišnih avtomobilskih znamk so želeli dokazati predvsem visoko raven varnosti, ki jo ponuja najmanjši smart.
Vozili sta čelno trčili s hitrostjo 50 kilometrov na uro in 50-odstotnim prekrivanjem prednje površine, pri Daimlerju pa zagotavljajo, da je ostala zaščitna celica potniške kabine malčka v dovolj dobrem stanju, da bi imela oba potnika zelo velike možnosti za preživetje. Varnostni mehovi, vključno s kolenskim za voznika, so ublažili udarec, v potniški prostor niso vdrli deli vozila.
Največ zaslug za ublažitev posledic trka pa naj bi imeli zaščitna celica potniške kabine s skrbno načrtovanimi conami mečkanja in bolj ali manj enaka tehnologija izdelave malega smarta fortwo, ki je z lutkama tehtal 1.124 kilogramov, kot jo uporabljajo tudi pri večjem razredu S, ki je z lutkama tehtal 2.308 kilogramov. Kinetična energija prvega pri trčenju je bila 108,41 kJ, drugega pa 222,61 kJ.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje