Testni avtomobil se spredaj precej razlikuje od modela F430. Foto:
Testni avtomobil se spredaj precej razlikuje od modela F430. Foto:
Ferrari dino
Tovarne pred zagonom proizvodnjo preizkušajo tudi njegove najresnejše tekmece.

Pri italijanskem proizvajalcu so dolgo zanikali, da imajo v mislih proizvodnjo modela, s katerim bi stopili stopničko nižje in delali konkurenco porcheju 911, BMW-ju M6 ali astonu martinu V8 vantageu.

No, Italijani so zdaj razkrinkani. Avtomobil, ki so ga dobili fotografi v objektiv, je bil sicer odet v školjko modela F430, kljub temu pa so bile opazne spremembe na vhodnih režah za zrak, širšem sprednjem delu in drugačnem zadku.

Tudi zvok motorja ni zvenel nič kaj podobno rjovenju F430, zato so poznavalci prepričani, da se v Maranellu pripravljajo na proizvodnjo novega modela, ki naj bi ga poganjal V8 s 298 kW (400 KM). To naj bi dokazoval tudi velik promet avtomobilov najresnejših tekmecev v okolici Ferrarijevega sedeža.

Drzni načrti s prodajo
Velika verjetnost je, da bo obliko novemu modelu dal oblikovalski oddelek Pininfarina. Na leto naj bi v tovarni v Modeni izdelali okoli 4.000 dinov, kar bi podvojilo Ferrarijeve prodajne številke. Cena naj bi se začela pri okoli 100.000 evrih, prvi kupci pa naj bi ključe prejeli že leta 2009.

Spomin na preminulega sina
Dino najverjetneje ne bo ostal končno poimenovanje za najmanjšega ferrarija, saj Ferrari svojim modelom nadeva imena s številkami. Ime Dino je sicer nosil model, ki so ga izdelovali med letoma 1968 in 1976 v spomin na sina Enza Ferrarija, ki je umrl pri 24 letih zaradi mišične distrofije.