Kompaktni športni terenec vstopa v boj s tekmeci v rastočem segmentu. Foto: M. Kr.
Kompaktni športni terenec vstopa v boj s tekmeci v rastočem segmentu. Foto: M. Kr.

Privlačni novinec se bo na trgu spopadel z že uveljavljenimi tekmeci, vendar pri izdelovalcu trdno verjamejo, da ima CX-5 dovolj argumentov za prepričevanje kupcev. Ob začetku prodaje je sicer na voljo le bencinski del ponudbe pogonskih agregatov, pozneje ga bodo dopolnili še z dizelskim.

Bencinski 2,0-litrski motor zmore pri dvokolesnem pogonu 121 kilovatov (165 KM) in 210 Nm navora, pri štirikolesnem pogonu pa 118 kilovatov (160 KM) in 208 Nm navora. Pri motorju še posebej poudarjajo visoko kompresijsko razmerje 14:1, ki naj bi bilo najvišje med serijskimi vozili. Povprečna poraba različice z dvokolesnim pogonom pa naj bi bila okroglih šest litrov na sto kilometrov.

Poleg izbire med dvokolesnim ali štirikolesnim pogonom bodo lahko kupci izbirali tudi med samodejnim in ročnim menjalnikom ter štirimi ravnmi opreme. Na seznamu je mogoče najti tako rekoč vse, kar pričakujejo tudi zahtevnejši kupci, ne manjka pa tudi nekaj tehnoloških novosti - na primer sistem za samodejno zaviranje v primeru nevarnosti trka, sistem za opozarjanje pri nenamerni menjavi pasu, sistem za nadzor mrtvega kota ter samodejno preklapljanje kratkih in dolgih luči.

Za najcenejšo različico CX-5, ki na trgu nadomešča model CX-7, je treba odšteti 22.590 evrov, za vstop v svet štirikolesnega pogona pa najmanj 26.990 evrov.