Med ključnimi posodobitvami omenjajo agresivnejši zunanji videz, ki po besedah oblikovalcev bolj ustreza značaju SUV-jev. Dvignili pa so tudi raven kakovosti uporabljenih materialov in izdelave, izboljšali akustično udobje, posodobili in razširili ponudbo varnostne opreme oziroma asistenčnih sistemov ter izboljšali vozne lastnosti tehnološkega posebneža iz družine outlander.
Bencinski motor in dva elektromotorja
Pogonski sklop 469 centimetrov dolgega vozila sestavljajo 2,0-litrski bencinski motor z močjo 89 kilovatov (121 KM) in največjim navorom 190 Nm ter dva elektromotorja, ki sta zadolžena za pogon prednje ali zadnje osi. Izhodna moč prednjega elektromotorja je 25 kilovatov in navor 137 Nm, izhodna moč zadnjega pa prav tako 25 kilovatov, navor pa je večji in sicer 195 Nm.
Kombinacija »klasičnega« bencinskega motorja in dveh ločenih elektromotorjev omogoča učinkovito prilagajanje različnim voznim pogojem oziroma zahtevam voznika. PHEV ima s takšno kombinacijo učinkovit štirikolesni pogon, ki deluje le takrat ko ga voznik dejansko potrebuje.
Trije načini pogona
Sklop motorjev pa omogoča tudi tri različne načine pogona; električni, zaporedni hibridni in vzporedni hibridni način. Pri električnem načinu delo opravljata le oba elektromotorja, doseg pri tem načinu vožnje naj bi bil 52 kilometrov.
Pri zaporednem hibridnem načinu za pogon vozila skrbita oba elektromotorja, energijo v vlogi generatorja zagotavlja bencinski motor. Pri vzporednem hibridnem načinu združijo moči vsi trije motorji, outlander PHEV pa postane dinamično prevozno sredstvo tudi za premagovanje avtocestnih razdalj.
Kupci v Sloveniji bodo morali za svoj primerek Mitsubishijeve napredne tehnologije odšteti 47.490 evrov za vstopno različico, ki ji v ponudbi sledita še dve dražji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje