Najzmogljivejši v ponudbi karavanov iz družine megane temelji na serijski različici GT, vključno s podvozjem in vzmetenjem, ki so ga razvili v Renaultovem športnem oddelku Renault Sport. Pod motorni pokrov pa so mu vgradili enak 2,0-litrski bencinski motor kot v različici megane R.S. z največjo močjo 164 kilovatov (220 KM) in navorom 340 Nm.
Kljub športni uglašenosti in motorni nezmernosti ima karavan vgrajen sistem stop&start, ki pomaga ob zmerni uporabi doseči povprečje porabe 7,3 litra bencina na sto kilometrov in izpuh 169 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Posebnež, ki ga izdelujejo v Španiji, bo na voljo le na 12 izbranih trgih, med katerimi ne omenjajo slovenskega. Prodajo na domačem francoskem trgu začenjajo v teh dneh, nekaj primerkov iz individualno oštevilčene omejene serije, pa bodo poslali tudi na Japonsko.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje