Novi Q3 ne poskuša biti robustni »terenec«, primeren za blatna in prašna brezpotja. Pri znamki zavestno priznavajo, da je namenjen predvsem premagovanju izzivov v urbanih džunglah, kar pomeni kompaktnost, okretnost, obvladljivost in udobje za vsakdanjo uporabo. Avtomobil, ki je na voljo tudi le z dvokolesnim pogonom, je mogoče izdatno prilagoditi v skladu z željami in potrebami posameznika.
Podoba prostorne potniške kabine je sodobna, a obenem prepoznavno konzervativna, da se za vse, ki so jim blizu ostali znamkini modeli, ni prav nič težko privaditi na okolje. Poleg dodatkov za udobje je mogoče izbrati še številne sodobne pripomočke, ki olajšajo vsakodnevno uporabo vozila ali pa dvignejo raven varnosti.
Med sodobno tehnologijo pa se seveda uvrščajo tudi pogonski agregati, ki so na voljo. Bencinski par sestavljata 2,0-litrska motorja TFSI s 125 kilovati (170 KM) in 155 kilovati (211 KM). Šibkejši je v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, močnejši pa s samodejnim S tronicom. Pri obeh je pogon štirikolesni quattro. Dizelski par sestavljata 2,0-litrska motorja TDI. Šibkejši zmore 103 kilovate (140 KM), močnejši pa 130 kilovatov (177 KM), prvi v kombinaciji z ročnim in drugi s samodejnim menjalnikom, močnejši poganja vsa štiri kolesa, šibkejši le prvi par.
Cenovno lestvico na slovenskem trgu začenja Q3 z dizelskim motorjem in dvokolesnim pogonom, zanj je treba odšteti 29.730 evrov. Za prvega Q3 s štirikolesnim pogonom pa je treba odšteti vsaj 33.380 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje