Iz športnega oddelka Opel Performance Center bo še to leto zapeljal avtomobil z 239 kilovati.
Medtem ko so imeli pretekli Oplovi športni modeli s to oznako pogon na prednji par koles, se insignia OPC ponaša s štirikolesnim. V osrčju avtomobila (beri: pod pokrovom) se bo skrival 2,8-litrski turbo motor V6, z že omenjenimi 239 kW moči in s 400 Nm največjega navora. Za prenos moči bo skrbel šeststopenjski ročni menjalnik. S temi lastnostmi bo insignia OPC od 0 do 100 km/h pospešila v 5,8 sekunde, najvišja hitrost pa je - seveda- elektronsko omejena na 250 km/h.
Očem skrit je tudi sistem FlexRide, ki omogoča prilagajanje vzmetenja zaželenemu načinu vožnje; na voljo so standardni, športni ali OPC (še bolj športni, bi lahko rekli).
Insignia OPC se bo od "navadne" razlikovala tudi navzven: najprej v oči padejo dodatne, velike odprtine za dovajanja zraka na prednjem delu avtomobila. Zanimiv lepotni dodatek pa so tudi 19-palčna lita platišča in par izpušnih cevi zadaj.
J. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje