Japonski izdelovalec je namreč prilagojeno lahko gospodarsko vozilo NV200 za potrebe taksistov že pred časom predstavil v Tokiu, z ameriškim zahtevam prilagojenim izdelkom pa so uspeli tudi na natečaju za izbor taksija prihodnosti v New Yorku. NV200 bo tako na drugi strani Atlantika v prihodnosti opravljal vlogo »yellow caba«, v Londonu pa bo nastopal v bolj umirjeni črni opravi »black caba«.
Pet sedežev in velika steklena streha
Tudi londonska različica taksija NV200 omogoča prevoz do petih oseb, treh na sedežni klopi, obrnjeni v smeri vožnj, in dveh na zložljivih pomožnih sedežih, ki sta obrnjena nazaj, imata pa normalne tritočkovne varnostne pasove. Med zadnjo sedežno klopjo in ločenim voznikovim delom pa je dovolj prostora za invalidski ali otroški voziček.
Nad potniškim delom je tudi velika steklena streha s površino 1,2 kvadratnega metra, ki naj bi predvsem radovednim turistom omogočala udobnejši ogled londonskih znamenitosti med vožnjo z naslednikom ene izmed prav tako neločljivo povezanih legend.
Potniki pa bodo lahko v Nissanovih »black cabih« med vožnjo preko priključka USB napolnili tudi svoje prenosne elektronske igračke in si sami uravnavali ventilacijski sistem ali osvetlitev potniške kabine.
Najprej dizelski, pozneje še električni motor
Kot poudarjajo pri Nissanu, je njihov novi taksi energetsko učinkovitejši od tistih v trenutni uporabi in v skladu z zahtevami strategije za zmanjševanje obremenjenosti Londona z ogljikovim dioksidom. Poganja ga namreč sodobni dizelski štirivaljnik 1,5 dCi z največjo močjo 66 kilovatov (89 KM), ki na kilometer izpuha 138 gramov ogljikovega dioksida. Do okolja še prijaznejši pa bodo njihovi taksiji z električnim pogonom e-NV200, ki naj bi jih začeli na londonskih ulicah preizkušati v letu 2013.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje