Nova generacija ikone med prestižnimi športniki se seveda po pol stoletja, prva različica turbo je bila dejansko predstavljena desetletje pozneje, od začetnika tradicije po tehnološki plati močno razlikuje. Pri Porscheju v povezavi s tem ponosno zagotavljajo, da gre za tehnološki vrh na področju vozne dinamike, vključno z učinkovitejšimi pogonskimi agregati.
Avtomobil s konstrukcijo iz lahkih materialov ima 100 milimetrov daljšo medosno razdaljo kot predhodnik, za 28 milimetrov pa je širši tudi pri značilnih izboklinah nad zadnjim parom koles. Poleg novega štirikolesnega pogona so še izboljšali tudi podvozje, pri katerem nad delovanjem nekaterih ključnih delov bedi elektronika in skrbi za aktivno prilagajanje trenutnim voznim razmeram oziroma potrebam voznika. Novost pa je poleg že znanega aktivnega usmernika zraka na zadku tudi podoben usmernik spredaj, ki spreminja položaj glede na hitrost vozila.
Zmogljivo srce 911 turbo ali 911 turbo S predstavlja ena izmed dveh različic 3,8-litrskega bencinskega motorja z močjo 383 kilovatov (520 KM) ali 412 kilovatov (560 KM). Prvi zagotavlja pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 3,2 sekunde, drugi v 3,1 sekunde. Končna hitrost, ki jo navajajo pri izdelovalcu za obe različici, pa je 318 kilometrov na uro.
Obe različici superšportnikov iz Porschejeve modelske družine 911 naj bi na trg pripeljali septembra letos, na domačem nemškem trgu bo treba za šibkejšega odšteti 162.055 evrov in za močnejšega 195.256 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje