Konstruktorji so namreč za pogon 4,21 metra dolgega avtomobila s kupejevsko potniško kabino za 2 + 2 sedeža predvideli povsem nov 1,5-litrski trivaljni bencinski motor TFSI z močjo 95 kilovatov (130 KM) in navorom 200 Nm, v kombinaciji z dvema elektromotorjema. Prvi, z močjo 50 kilovatov (68 KM) služi predvsem kot alternator in skupaj z bencinskim motorjem po potrebi zagotavlja električno energijo drugemu primarno pogonskemu elektromotorju z močju 85 kilovatov (116 KM).
Drugi električni motor lahko zagotavlja vožnjo od 0 do 55 kilometrov na uro, energijo pa črpa iz baterije, ki jo lahko tudi med vožnjo polnita bencinski in prvi elektromotor. Po doseženi hitrosti 55 km/h pa se v pogon koles vključi tudi bencinski trivaljnik in z drugim elektromotorjem deluje v hibridni navezi s primarno vlogo električnega pogonskega agregata. Pri hitrosti 130 km/h pa se vlogi drugega elektromotorja in bencinskega motorje zamenjata, saj trivaljnik prevzame vlogo primarnega pogonskega agregata.
Voznik vseh teh omenjenih preklopov naj ne bi zaznaval, različne kombinacije pa so uravnane tako, da zagotavljajo optimalno učinkovitost. V samodejnost delovanja lahko voznik poseže le z izbiro enega izmed dveh programov vožnje. Cruise zagotavlja udobno križarjenje s poudarkom na električnem pogonu, race pa pomembnejšo vlogo nameni bencinskemu motorju.
Pri Audiju poudarjajo, da je crosslane coupe le prototip, ki združuje oblikovne smernice z novo tehnologijo in nekaterimi novostmi v notranjosti kabine oziroma prtljažnika. Serijsko proizvodnjo pa bodo verjetno najprej dočakali oblikovni detajli pri generacijski prenovi članov družine Q.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje