Tisti, ki se jim je zdel prestižnež audi Q7 nekoliko nerodnega in preglomaznega videza (čeprav je voziti ga lahkotno in enostavno – veliko bolj, kot bi morda sklepali, če ne poskusimo) – skratka, če so imeli denar in bi radi malo manjšega, potem ga zdaj lahko imajo – pod pogojem, da imajo še vedno tudi denar.
V Ingolstadtu so seveda hitro ugotovili, da imajo nekateri radi malo manjše in tako je na podlagi modela A4 zrasel čisto novi Q5 – sicer po videzu (pa seveda tudi po tehniki) precej podoben prej omenjenemu Q7. 463 cm dolgo reč se pa že lažje spravi v parkirni boks – reč sem rekel kar tako, sicer je tudi Q5 pravi športni terenec (se pravi še bolj športni kot terenec), in še vedno je prestižen in modre krvi, kot se reče.
Peljal sem opremljenega z osnovnim in dobro znanim 2-litrskim 103-kilovatnim dizlom, menjalnik je bil šeststopenjski ročni – tak bi lahko bil najcenejši – kot piše v ceniku – ampak kot običajno: pri Audiju (pa ne samo pri Audiju, tudi drugi, predvsem nemški proizvajalci) radi priložijo kup dodatkov, ki jih seveda tudi zaračunajo.
Razni gumbki, sistemčki, pripomočki, okraski nas potem radostijo in razvajajo, vendar se reč tako kar izdatno podraži. Tako cena osnovnega Q5, ki ima na neki način že vse, kar potrebujemo, s približno 41 naraste na nekaj manj kot 70 tisoč evrov – in avto ima spet vse, kar potrebujemo, pa še za približno 28 tisoč dodatkov …
Tako je to. Sicer pa: da bi človek imel kakšno pripombo na ta avtomobil – je res težko. Q5 je "fajn" avto, kot rečemo bolj po domače. Pa še nekaj: nekaterim je še Q5 prevelik, ampak pri Audiju seveda to že vedo …
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje