Čeprav je poudarek natečaja na zunanji podobi Oplovega vozila z električnim pogonom, ki v prvi generaciji šele začenja osvajanje trga, pa so pri nemškem izdelovalcu jasno pozvali vse, ki se nameravajo spopasti z izzivom, da upoštevajo tudi tehnologije, materiale in komunikacije prihodnosti, da bi bila ampera letnik 2020 še učinkovitejša, bolj dinamična in tehnološko še naprednejša.
Tehnološko napredna pa bo tudi izvedba natečaja, saj pričakujejo od udeležencev, da bodo pri ustvarjanju podobe in zasnove ampere prihodnosti izdatno uporabljali socialna omrežja in tako že v interaktivnem procesu nastajanja upoštevali tudi pripombe javnosti, mentorjev in sodelujočih uveljavljenih oblikovalcev. Na koncu natečaja pa bo žirija med drugim upoštevala prav odzivnost študentov na izrečene pripombe.
Na natečaju lahko sodelujejo študentje katere koli smeri oblikovanja iz Evrope. Do maja bo potekala prva faza, v kateri morajo udeleženci predstaviti zamisli o notranjosti in zunanjosti vozila, nato pa bodo izbrali finaliste. Ti bodo lahko svoja dela pilili še do konca avgusta, nato pa bosta sledili razglasitev zmagovalcev in predstavitev najboljših na avtomobilskem salonu v Parizu septembra letos. Najboljšim bo Opel plačal opravljanje prakse v oblikovalskih ustanovah znamke.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje