Foto:
Foto:

Hondin izjemno uspešen športni terenec, ki ga poznamo že dve desetletji, je s peto generacijo ohranil silhueto predhodnega modela, pri čemer so mu namenili bolj značajen sprednji in zadnji del. Spredaj opazimo nekaj podobnosti z novim civicom, medtem ko bo zadek nekatere morda spomnil celo na kakšen Volvov model. Honda je svojega športnega terenca prvič opremila tudi z delujočimi loputami v motorni maski, ki skrbijo za boljšo aerodinamiko pri večjih hitrostih.

Avtomobil je v primerjavi s predhodnikom malce zrasel v vse smeri, a bistven je podatek o dodatnih 41 milimetrih medosne razdalje, kar v kombinaciji z novo zasnovo notranjosti prinaša tudi dodatnih 53 milimetrov prostora za noge potnikov v drugi vrsti. Z dodatnimi 55 litri pa je prostornina prtljažnika narasla na spoštovanja vrednih 644 litrov.

Sveže oblikovana in po Hondinih zagotovilih ergonomsko izboljšana armaturna plošča vključuje sodobno multimedijsko napravo s 17,8-centimetrskim (7-palčnim) zaslonom na dotik in povezljivostjo s sistemoma apple carplay in android auto, boljša pa naj bi bila tudi kakovost materialov.

S prisilno polnjenim bencinskim štirivaljnikom
Čez lužo, kjer CR-V za Hondo igra še precej bolj pomembno vlogo kot v Evropi, bo na voljo z 2,4-litrskim atmosferskim bencinskim motorjem s 135 kilovati (184 KM) ter z novim 1,5-litrskim turbobencinskim strojem s 140 kilovati (190 KM). Na evropskem trgu pa bo poleg turbobencinarja na izbiro tudi 1,6-litrski turbodizel z 88 ali 118 kilovati (120 ali 160 KM). Tako kot do zdaj bodo tudi pri novem modelu na voljo različice s pogonom zgolj na sprednji ali na vsa štiri kolesa.

V naboru varnostnih in asistenčnih pripomočkov velja omeniti sistem za zaviranje v sili, sistem za opozarjanje na nevarnost naleta, sistem za opozarjanje na promet za avtomobilom (npr. ob zapuščanju parkirnega mesta) in izboljšan prilagodljivi tempomat.

Novi CR-V bo v Združenih državah Amerike na prodaj že letos, medtem ko bo v Evropo prispel šele proti koncu prihodnjega leta.