Že lansko jesen so pri Volkswagnu najavili nov pristop k razvoju phaetona, ki bo v novi generaciji na voljo kot električno gnani model. Medtem so po 14 letih zaustavili proizvodnjo aktualne generacije svoje najbolj luksuzne limuzine.
Pretekli teden se je po več kot 14 letih končala proizvodnja najbolj luksuzne Volkswagnove limuzine phaetona. Zaposleni so se zbrali za skupno fotografijo z zadnjim izdelanim vozilom – črnim phaetonom 4motion s 4,2-litrskim motorjem z 246 kilovati moči.
"Naši zaposleni, odgovorni za izdelavo vozil razreda D v Zwickauu in Dresdnu, so v preteklih 14 letih s Phaetonom pokazali, kako dovršena je manufakturna izdelava. To znanje je dobro poznano in cenjeno tudi v drugih tovarnah znamke Volkswagen in koncerna," je povedal Siegfried Fiebig, tiskovni predstavnik poslovodstva družbe Volkswagen Sachsen GmbH.
Predsednik delavskega sveta v Dresdnu Thomas Aehlig je poudaril: "Zaposleni in ta edinstvena tovarna v Dresdnu so si zaslužili, da bo že kmalu pred očmi strank in obiskovalcev spet lahko potekala izdelava vozil najvišje kakovosti. Do takrat se od sodelavk in sodelavcev pričakuje najvišja mera prilagodljivosti pri opravljanju delovnih nalog v drugih tovarnah."
Osebni projekt Ferdinanda Piëcha
Phaeton je sicer znotraj Volkswagna predstavljal "kamen spotike", saj je bil v preteklosti osebni projekt nekdanjega predsednika uprave skupine Volkswagen Ferdinanda Piëcha, ki je ukazal razvoj naslednika phaetona, s čimer so v Wolfsburgu želeli izdelati tekmeca novemu mercedesu razreda S. Po odhodu Piëcha s položaja v podjetju se je zamaknil tudi prihod nove generacije. Pri Volkswagnu so začeli zamikati uvedbo nove generacije phaetona, saj so bili proizvodni in materialni stroški preveliki, je lani razkrival Automotove News Europe. Čeprav naj bi bil novi phaeton že pripravljen za proizvodnjo, pa so se pri Volkswagnu odločili za vnovične spremembe na vozilu, ki je trikrat dražje od limuzine srednjega razreda VW-passata, so še razkrili anonimni viri znotraj podjetja.
Nov preobrat v zgodbi o novi generaciji Volkswagnove zastavonoše phaetona je sledil jeseni lani, ko je predsednik uprave znamke Herbert Diess dejal, da so začrtali novo smer razvoja produktne palete in temeljnih tehnologij, s pospešenim programom za večjo učinkovitost pa želijo ustvariti več manevrskega prostora za tehnologije prihodnosti.
Na podlagi izkušenj z obstoječo zasnovo vozil bodo razvili električni modularni sistem (MEB) za segment kompaktnih vozil. Ta bo enako ustrezal več znamkam ter osebnim in lahkim gospodarskim vozilom. Standardni sistem bo omogočal električni doseg od 250 do 500 kilometrov.
Za prihodnjo generacijo phaetona bodo v Wolfsburgu razvili popolnoma električni pogon, primeren za dolge relacije, novo generacijo povezljivosti in asistenčnih sistemov ter emocionalen dizajn, je oktobra lani še poudaril Diess.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje