Audi e-tron, ki bo prišel na trg konec leta 2018, bo prvi velikoserijski popolnoma električni avtomobil iz Ingolstadsta. Model z videzom športnega terenca obljublja zmogljivosti in doseg na ravni tesle modela X ter izjemno hitro polnjenje baterij.
Počasi se privajamo na kratice WLTP, ki označujejo nov meritveni cikel Worldwide Hramonized Light Vehicles Test Procedure in obljubljajo bolj realne rezultate. Po tem meritvenem ciklu lahko audi e-tron, zahvaljujoč baterijam z zmogljivostjo 95 kilovatnih ur, z enim polnjenjem prevozi več kot 400 kilometrov.
Poleg spoštovanja vrednega dosega pri Audiju obljubljajo tudi zelo kratek čas polnjenja. Ta naj bi na polnilnicah z zmogljivostjo 150 kilovatov trajal le 30 minut. Za polnjenje na takšnih postajah ne bodo potrebne kartice ali posebne kode, saj bo že prihodnje leto začel delovati sistem Plug&Charge, o katerem smo že pisali tukaj ter pri katerem avtomobil samodejno komunicira z omrežjem, kar omogoča polnjenje brez dodatnih postopkov prepoznave.
Ko se ne bo mudilo
Litij-ionski baterijski sklop bo seveda mogoče polniti tudi na polnilnicah z zmogljivostmi 11 ali 22 kilovatov, na katerih bo polnjenje trajajo od štiri do 8,5 ure. Takšne polnilnice bodo namenjene domovom in parkiriščem na delovnih mestih, kjer izjemno hitro polnjenje ni potrebno. Audijev športni terenec pa bo seveda opremljen tudi z navigacijsko napravo, ki bo omogočala izračun poti glede na doseg ter na prisotnost polnilnih postaj ob izbrani poti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje