Tokrat smo v oddaji Avtomobilnost govorili o cepelinih.
O start up podjetniku iz leta 1900 z imenom grof Ferdinand von Zeppelin, ki je dobil med služenjem vojaškega roka v Ameriki dobil genialno idejo, ko je gledal toplozračne balone. Predstavljal si jih je v drugačni obliki. In s to obliko in s to zamislijo naredil cepelin. Za prevoz ljudi in tovora na dolge razdalje.
Tako se je vzpostavila tudi prva redna linija med Evropo in Ameriko in tudi v Brazilijo. S tem se je pravzaprav spravila na veliko platno mobilnosti velika tekma med ladjami v morju in ladjami v zraku.
Tragična nesreča nad Nem Jerseyjem
Ladje v zraku bi letele še veliko dlje, če se ne bi 6. maja leta 1937 zgodila grozovita nesreča, še huje pa je, da je takrat ko je Hindenburg zgorel, nekje v okoli New Jerseyja, vse to ujela televizijska kamera.
"Prav zaradi teh posnetkov je vsa dramatičnost tega dogodka, sicer zelo varnih plovil, dobila še močnejši pečat, pa tudi ozračje je bilo takrat že zelo napeto. Približevala se je vojna, predvsem pa druga tehnološka novost, fiksna krila in čvrsti je že letel po zraku," pravi avtor Avtomobilnosti Andrej Brglez. Jasno je bilo, da cepelin ne bo zdržal na dolgi rok. Kljub vsemu, danes po zraku še vedno letijo predvsem v raziskovalne pa tudi v promocijske namene. Polni so nove tehnologije, predvsem pa so polnjeni z drugačnim plinom.
V Avtomobilnosti smo z njim poleteli nad Nürburgringom. Gre za Goodyearov cepelin, ki je najnovejša izmed naložb podjetja v namen poslovanja v Evropi.
Gre za resnično ikono, ki že skoraj sto let buri domišljijo potrošnikov in navdušencev v Združenih državah Amerike in zdaj tudi v Evropi. Z njim je gumar obeležil vrnitev k mednarodnemu motošportu.
Kako je videti letenje s cepelinom si poglejte v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje