V nemški predelovalni hiši Gemballa so tik pred prihodom porscheja panamere na evropske trge pripravili tudi paket predelav zanj. Za zdaj so na voljo le dodatki za spremembo zunanjosti, kmalu pa bo več podrobnosti znanih glede dodatkov v notranjosti avtomobila ter predelavah na tehničnem področju. Foto: Gemballa
V nemški predelovalni hiši Gemballa so tik pred prihodom porscheja panamere na evropske trge pripravili tudi paket predelav zanj. Za zdaj so na voljo le dodatki za spremembo zunanjosti, kmalu pa bo več podrobnosti znanih glede dodatkov v notranjosti avtomobila ter predelavah na tehničnem področju. Foto: Gemballa

Jeseni, torej čez nekaj mesecev, naj bi prvi kupci zapeljali novega porschejevega lepotca. Še pred tem so se pri Gemballi potrudili in ponudili nekaj lepotnih dodatkov za panamero.

Za zdaj so v paketu, poimenovanem Gemballa Mistrale, na voljo le aerodinamični dodatki. Ti so po navedbah hiše narejeni iz karbona oziroma ogljikovih vlaken. Na voljo je prednja maska z izdatnejšimi odprtinami za dovod zraka ter nekoliko spremenjen pokrov motorja, ki ima v kombinaciji s prednjo masko tudi izboljšan koeficient zračnega upora.

Pri Gemballi so potrdili, da so zadek oblikovali po zgledu modela 911. Tako kot ta bo tudi predelana panamera imela dva para izpušnih cevi, na novo pa so oblikovali celotni zadek, ki ga krasil tudi difuzor. Prihajajočega porscheja so pri Gemballi obuli v 22-palčna platišča, narejena iz aluminija.

Notranjost in tehnične predelave sledijo
Nemci bodo v prihodnosti izdali tudi nekaj več podrobnosti glede predelave motorja in notranjosti. Za zdaj je o tem znano le, da bodo panamero znižali za 40 milimetrov, na novo so razvili tudi zavore, izboljšali pa naj bi tudi zmogljivost motorja. Zdajšnji močnejši različici 4,8-litrskega osemvaljnika, ki ima največjo moč 373 kilovatov (500 KM), bodo pri Gemballi povečali moč na okrog 550 kilovatov (750 KM).