BMW i3 concept je namenjen predvsem uporabi v urbanih okoljih, poganja pa ga električni motor z močjo 125 kilovatov, ki se prenaša na zadnji par koles, kar je v skladu z BMW-jevo tradicijo pogonov. Doseg z enim polnjenjem baterije naj bi bil do 150 kilometrov. V 1.250 kilogramov težkem vozilu so štirje sedežu, v prtljažniku pa je 200 litrov prostora za prtljago.
BMW i8 concept pa je namenjen tistim kupcem, ki si kljub alternativnemu pogonskemu sklopu bencinskega trivaljnika in električnega motorja želijo več dinamike v vožnji. Hibridni štirisedežni športnik naj bi, po zaslugi 260 kilovatov moči pogonskega agregata, pospešil od 0 do 100 kilometrov na uro v manj kot petih sekundah in dosegal hitrosti do 250 kilometrov na uro. Zgornja hitrost je elektronsko omejena, doseg samo z električnim pogonom pa naj bi bil do 35 kilometrov.
Oba modela bodo v serijski podobi izdelovali v BMW-jevi tovarni v Leipzigu, za vzpostavitev proizvodnje pa naj bi porabili približno 400 milijonov evrov in zagotovili 800 delovnih mest.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje