Poleg značilne zadržanosti pri preoblikovanju pločevine in spreminjanju zunanje podobe so se lotili predvsem posodabljanja ponudbe opreme 4,97 metra dolgega petvratnega modela, ki ima po zagotovilih konstruktorjev sedaj še izrazitejši športni značaj, a še vseeno visoko raven udobja, ki ga pričakujejo kupci limuzin oziroma uporabnosti na katero računajo kupci karavanov, pri Audiju seveda z oznako avant.
Kozmetičnih sprememb so bili deležni mreža hladilnika, odbijača, izpušne cevi in žarometi, ki so sedaj že serijsko s tehnologijo LED. Na seznam dodatne opreme pa so se uvrstili še učinkovitejši matrični LED-žarometi. Karoserija seveda tudi po prenovi ostaja hibridna, sestavljena pretežno iz aluminija in visoko tehnoloških jekel, kar vpliva predvsem na lahkost avtomobilskega okostja.
Pod velikimi prtljažnimi vrati se skriva 535 litrov prostornine namenjene prtljagi, po potrebi pa je mogoče z zlaganjem zadnjih sedežev pridobiti 1.390 litrov prostornine. Kljub športnemu značaju v potniški kabini ne manjka prestiža, prav tako je v ponudbi tudi dovolj naprednih tehnoloških igračk namenjenih dvigovanju ravni varnosti, udobja in seveda zabavi tistih, ki jim užitek v vožnji in zvok motorja nista dovolj.
Kupcem nameravajo na začetku ponuditi na izbiro dva bencinska in tri dizelske motorje, razpon moči v običajni ponudbi sega od že visoko postavljene prve stopničke pri 160 kilovatih (218 KM), pa vse do 245 kilovatov (333 KM). Motorno najzahtevnejšim pa bodo ponudili še različico S7 s 4,0-litrskim motorjem TFSI z močjo 331 kilovatov (450 KM). Za zadnjo bo treba na domačem nemškem trgu odšteti 82.300 evrov, za prvega A7 sportback v ponudbi pa 51.300 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje