Zunanjost je bila deležna predvsem kozmetičnih olepšav pri podrobnostih. Med drugim so tako dobili drugačne linije odbijači in pokrov motorja, meglenke kromirane obrobe, vstopne odprtine za zrak visokosijajno barvo, večja je izbira platišč. Bolj ali manj je ostalo pri kozmetiki tudi v notranjosti, opaznejši podrobnosti sta spremenjeni ročici ročnega in samodejnega menjalnika ter manj stikal.
Več vsebinskih nadgradenj je mogoče najti pod motornim pokrovom in na podvozju vozila. Pogonski agregati so tako po zagotovilih konstruktorjev zdaj varčnejši, pri vseh, ki so na izbiro, pa je del serijske opreme tudi sistem start/stop.
Kupci bodo lahko izbirali med dvema motorjema TFSI, šibkejši je 2,0-litrski s 165 kilovati (225 KM) moči, močnejši pa 3,0-litrski z močjo 200 kilovatov (272 KM). Dizelsko ponudbo bosta predstavljala dva 2,0-litrska motorja s 105 kilovati (143 KM) in 130 kilovati (177 KM), vrh ponudbe 3,0-litrski z močjo 180 kilovatov (245 KM).
Poglavje zase pa je hibridna kombinacija 2,0-litrskega bencinskega motorja in elektromotorja s skupno močjo 180 kilovatov (245 KM).
Za najcenejšega Q5 z dizelskim motorjem in dvokolesnim pogonom bo treba na slovenskem trgu odšteti 36.200 evrov, za dizelskega s pogonom quattro pa 40.790 evrov. Za najcenejšega z bencinskim motorjem, ki ima tudi štirikolesni pogon quattro, pa bodo morali kupci pripraviti 40.600 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje