Proizvodni stroški električnih avtomobilov bodo že v nekaj letih dosegli raven avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem. To kaže analiza švicarske investicijske banke UBS, o kateri piše Guardian. Prelomno bo leto 2024.
Dodatni stroški, ki nastanejo pri proizvodnji e-avtomobilov, naj bi se do leta 2022 zmanjšali za 1600 evrov na avto. Zmanjšanje proizvodnih stroškov pomeni povečanje dobičkonosnosti, kar je eden ključnih dejavnikov za množičnejšo prodajo električnih avtomobilov.
Drage azijske baterije
Električni avtomobili so danes še vedno dragi zaradi baterij, ki jih avtomobilski proizvajalci kupujejo pri vzhodnoazijskih proizvajalcih, kot so LG Chem, Panasonic ali CATL. Odvisno od proizvajalca avtomobila in modela avtomobila lahko baterijski sklopi pomenijo med 25 in 40 odstotkov celotnega stroška vozila. Protokoli za ustanovitev evropske tovarne za proizvodnjo baterijskih celic so se že začeli.
Po navedbah UBS-a se bodo stroški za baterije do leta 2022 spustili pod 85 evrov na kilovatno uro. Pri švicarski banki še ocenjujejo, da bodo e-avtomobili leta 2025 pomenil 17 odstotkov svetovne prodaje avtomobilov, do leta 2030 pa že 40 odstotkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje