Audi R8 GT3 je prvi (serijski) dirkalni avtomobil, ki je bil zasnovan in izdelan izključno v hiši. Foto: Audi
Audi R8 GT3 je prvi (serijski) dirkalni avtomobil, ki je bil zasnovan in izdelan izključno v hiši. Foto: Audi

Audijevi inženirji še niso razkrili podrobnosti o motorju, znano je samo, da bo imel audi R8 GT3 več kot 373 kilovatov oziroma 500 konjskih moči.

Dr. Wolfgang Ullrich, vodja avtomotošporta pri Audiju, je dejal, da se je že takoj po predstavitvi modela R8 začelo povpraševanje po dirkaški različici. Ta bo postala resničnost leta 2009, Ullrich pa je dodal, da je "R8 prvi serijski Audi, ki nosi ime in gene uspešnega dirkalnika, zato predstavlja odlično osnovo za vzpostavitev našega prvega večjega športnega programa za stranke".

Ker bo športnik ustrezal vsem pravilnikom, ki omogočajo udeležbo na tekmovalnih prireditvah, audijeva "dirkalna osmica" ne bo imela štirikolesnega (quattro) pogona, saj je ta na tekmovanjih prepovedan. R8 GT3 bo tako imel pogon na zadnji kolesni par, prenos moči pa bo potekal prek novega 6-stopenjskega športnega menjalnika.

Prve teste so pri audiju že opravili, prve testne preizkušnje na tekmovanjih pa so napovedane za sezono 2009, ko bo ingolstadtski dirkalnik tudi na voljo kupcem.