PSA, ki združuje znamke Peugeot, Citroën in DS, v petletnem načrtu razvoja koncerna, poimenovanem "Push to Pass", predstavlja strategijo, ki predvideva predstavitev sedmih priključnih hibridov, štirih električnih vozil, program avtonomne vožnje in novo identiteto koncerna.
Pri PSA-ju nameravajo od leta 2016 do leta 2021 zadostiti potrebam po mobilnosti strank z vnaprejšnjim predvidevanjem sprememb na področju uporabe avtomobilov. V sklopu načrta za preoblikovanje, ki so ga spodbudila spreminjajoča se pričakovanja strank, bodo predstavili številne nove modele.
26 novih osebnih in osem novih gospodarskih vozil
Na podlagi nadzorovanih naložb v raziskave in razvoj ter natančnega vodenja stroškov proizvodnje in fiksnih stroškov bo ta načrt ključen za rast podjetja. Za dosego zadanih ciljev bo podjetje prilagodilo poslovni model, ki predvideva ustvarjanje dodane vrednosti z optimalnim izkoristkom obstoječe baze strank, sledenje digitalizaciji in poprodajni ponudbi več znamk, lizingu, rabljenim vozilom, nadomestnim prevoznim sredstvom in vodenjem voznega parka.
Ofenzivni produktni načrt obsega 26 osebnih vozil in osem gospodarskih vozil, med katerimi je tudi enotonski poltovornjak in na podlagi katerega bo mogoče ponuditi "eno novo vozilo v vsaki regiji, vseh znamk, vsako leto". V načrtih imajo podudbo sedmih hibridnih prilključnihvozil in štirih električnih vozil ter uvedbo programa za povezljiva in samostojna vozila.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje