Ferrarija 599XX bo odlikoval poseben sistem z ventilatorji na zadnjem delu vozila, ki bo skrbel za črpanje zraka. Foto: Ferrari
Ferrarija 599XX bo odlikoval poseben sistem z ventilatorji na zadnjem delu vozila, ki bo skrbel za črpanje zraka. Foto: Ferrari

Ferrari 599XX bo tako kot njegov predhodnik FXX namenjen izključno tekmovalnim stezam, tako da ga na "navadnih" cestah verjetno ne bomo srečevali. Prav tako ga ne bo mogel kupiti prav vsak, ki si ga lahko privošči, saj bo namenjen le izbranim kupcem.

Rdečega lepotca iz Maranella, ki ima številne rešitve iz Formule 1, bo poganjal šestlitrski motor z dvanajstimi valji, ki bo imel največjo moč 522 kilovatov (700 konjev) pri 9.000 vrtljajih na minuto.

Če smo prej omenjali sledi F1 v tem superšportniku, so to zagotovo lahki materiali, s pomočjo katerih so inženirji zmanjšali maso avtomobila. Vse to z namenom večjega pospeška, k čemur pa pripomore tudi izboljšan menjalnik, katerega razmerja med prestavami je 60 milisekund.

Posebno pozornost so namenili tudi aerodinamiki, ki avtu omogoča 280 kg podtlaka pri hitrosti 200 km/h; pri hitrosti 300 km/h pa je podtlak enakovreden 630 kg.

J. S.