Pri Renaultu pravijo, da bo dizajn v primerjavi z laguno (na fotografji) veliko bolj izrazit in emocionalen. Foto: Renault
Pri Renaultu pravijo, da bo dizajn v primerjavi z laguno (na fotografji) veliko bolj izrazit in emocionalen. Foto: Renault

Renault ni zadovoljen s prodajo ne lagune ne večje limuzine latitude v Evropi. Jeseni na ceste prihaja popolnoma nov model, ki naj bi pomenil nov začetek za francoskega proizvajalca vozil v segmentu srednje velikih limuzin.
Renault pripravlja novega konkurenta Volkswagnovemu passatu, peugeotu 508, Fordovemu mondeu in drugim. Izdelovali bodo limuzinsko in pozneje tudi karavansko različico, ne pa tudi kupejevske, kot je to primer pri aktualni generaciji lagune, je potrdil Jerome Stoll, Renaultov glavni direktor za učinkovitost in komercialni direktor Skupine Renault.
Videz v ospredju
Ime še ni znano, naj bi pa bilo novo. Renault ga bo razkril pred uradno predstavitvijo, ki bo 6. julija. Novi model bodo v Franciji začeli prodajati septembra. Pri Renaultu niso želeli razkriti, ali bodo novinca izdelovali na novi prilagodljivi platformi (CMF), na kateri izdelujejo vozila znamke Renault in Nissan, so pa izdali, da bo oblika bolj emocionalna. Renaultov šef Carlos Ghosn je na začetku leta v povezavi s platformo CMF dejal, da bo ravno v D-segmentu vozil, kjer bo nastopal tudi novinec, prinesla prednost pred konkurenco.
Laguna šele številka 10
Ena izmed težav bo krčenje prodaje D-segmenta vozil v Evropi. Leta 2014 je prodaja srednje velikih vozil po podatkih Jato Dynamics v primerjavi z letom 2013 padla za 41 odstotkov na 542.511 vozil. Laguna se je v svojem segmentu vozil z 15.013 prodanimi primerki, kar je padec za sedem odstotkov, uvrstila šele na 10. mesto. V prodajne številke so uvrstili tudi kupejevsko različico lagune, ki pa so jih prodali le 900, kar pomeni padec za 39 odstotkov. Še slabše gre v Evropi modelu latitude. Renault jih je leta 2014 prodal 508, leta 2013 pa 604.
Pri Renaultu so mnenja, da se morajo s srednje velikimi limuzinami usmeriti na poslovne kupce, hkrati pa naj bi bil novi model zanimiv tudi na azijskem trgu, predvsem na Kitajskem, kjer so tako velike limuzine izjemno popularne.
Analitik pri IHS Automotive Ian Fletcher pravi, da bi lahko Renault z novim modelom, ki bo zamenjal laguno in latituda, računal na prodajo okoli 45.000 modelov v letu 2016. Analitik je mnenja, da bi bilo primerno, če bi se pri Renaultu odločili za popolnoma novo ime, kar bi pomenilo povsem nov začetek.