Za marussio nekateri v šali pravijo, da je sestavljena iz delov vseh superšportnikov, ki so trenutno na tržišču. Foto:
Za marussio nekateri v šali pravijo, da je sestavljena iz delov vseh superšportnikov, ki so trenutno na tržišču. Foto:

Nikolaj Fomenko, zmagovalec Fiinega prvenstva N-GT, je predstavil prvega serijskega superšportnika novega podjetja Marussia.
Marussia velja za prvo in edino rusko podjetje, ki se ukvarja izključno z razvojem in izdelavo superšportnikov. Njihov prvi serijski model, ki se imenuje tako kot podjetje samo – torej marussia – je v praksi hibrid, čeprav Fomenko obljublja, da bo že naslednji njihov avtomobil poganjala izključno električna energija.

Marussia ima vgrajen 3,5-litrski motor s šestimi cilindri in zmore proizvesti 180 kW (240 KM). Za zdaj Rusi še niso razkrili, od kod so si sposodili motor, najverjetneje pa od Renaulta ali Nissana. Prav tako ni jasno, čigava je tehnika električnega motorja. Kakor koli že, pri Marussii trdijo, da je natančno 35 odstotkov vsega avtomobila plod njihovega znanja.

Medmrežje, kamere, LCD-ji ...
Superšportnik se lahko pohvali z bluetoothom, GPS-om, s tremi LCD-zasloni, z multimedijskim sistemom s 320 gigabajti prostora, z možnostjo do dostopa do brezžičnega medmrežja s hitrostjo 10 Mbps in s tremi kamerami - ena izmed njih naj bi bila celo nekakšna "črna skrinjica", ki bi bila ob morebitnih poškodbah vozila v pomoč policiji in zavarovalnicam.

Njegova teža znaša 950 kilogramov, končna hitrost naj bi bila več kot 250 km/h, do 100 kilometrov na uro pa potrebuje pet sekund. Cena znaša okroglih 100.000 dolarjev (68.465 evrov), prvi kupec pa ga bo prevzel naslednjo jesen.

J. R.