Siemens bo z uveljavljanjem električnih pogonskih sklopov v avtomobilski panogi še bolj prisoten kot doslej. Foto: Volvo
Siemens bo z uveljavljanjem električnih pogonskih sklopov v avtomobilski panogi še bolj prisoten kot doslej. Foto: Volvo

Čeprav pri Siemensu radi poudarjajo, da ne nameravajo postati izdelovalec avtomobilov, pa se še posebej aktivno vključujejo prav v proizvodnjo vozil z električnimi pogoni. Siemens ima namreč v svojem programu sklope, ki jih je mogoče najti tako v postopku izdelave, samih izdelkih, pa tudi v verigi proizvodnje električne energije. Volvo bo Siemensov električni pogonski sklop vgrajeval v model C30 electric, v začetku prihodnjega leta pa bodo 200 vozil poslali k Siemensu na dodatne preizkuse učinkovitosti in vzdržljivosti tehnologije.

Prvo testno skupino vozil C30 electric so pri Volvu sicer že preizkušali lani, letos pa bodo do konca leta v okviru najemnih pogodb začeli predajati prva vozila različnim podjetjem, ustanovam in vladnim organom. Pred dogovorom s Siemensom so najavili proizvodnjo približno 250 vozil C30 electric, ki jih izdelujejo na istih proizvodnih linijah v Gentu, kot ostale različice C30, nato pa vozila prepeljejo v Göteberg, kjer jim vgradijo še pogonski sklop, vključno z baterijami.

Baterije je mogoče polniti tudi iz običajnega električnega omrežja, eno polnjenje pa zadostuje za razdalje do 150 kilometrov. Siemensov motor za C30 zmore 108 kilovatov moči, največji navor je 220 Nm, najvišja hitrost, ki jo doseže C30 z električnim pogonom pa je 150 kilometrov na uro.