Daihatsu deca deca je majhen enoprostornež, primeren tako za prevoz ljudi kot tudi večjih reči, ki jih z lahkoto spravite v notranjost. Foto: Daihatsu
Daihatsu deca deca je majhen enoprostornež, primeren tako za prevoz ljudi kot tudi večjih reči, ki jih z lahkoto spravite v notranjost. Foto: Daihatsu

Ker se avtosalon v Tokiu vse bolj bliža, je prav, da več pozornosti namenjamo domačim avtomobilskim proizvajalcem – Daihatsu se je odločil, da svetovni javnosti ne bo ponudil kakšnih atraktivnih športnih študij, ki morda nikoli ne bi ugledale luči sveta, ampak predvsem avtomobile, ki so preprosti, majhni in pa predvsem uporabni.

Pri tem v prvi vrsti stavijo na koncept, imenovan basket (slovensko košara). Njegova posebnost se skriva v tem, da ima trdo streho, ki se jo lahko zloži, prav tako pa se lahko odstrani tudi platno, ki avtomobil "zapira" z zadnje strani. To omogoča, da se pri vožnji v lepem in toplem vremenu počutite "kot kralj".

Star način odpiranja vrat
Basket prihaja sicer v družbi z bratrancem, ki so mu nadeli ime deca deca. Gre za koncept z nadimkom super box (slovensko superzaboj), ki ga odlikuje predvsem multifunkcionalna notranjost z različnimi tehnološkimi "novotarijami". Zanimiva so tudi vrata – na voznikovi strani so namreč le ena, na sovoznikovi pa dve, ki se odpirata vsaka v svojo smer.

Omenjenima modela sledi tudi konceptno vozilo e:S, ki je nekakšna japonska verzija mini cooperja. Gre za majhen in lahek urbani avtomobil, pri katerem je poudarek predvsem pa nizki porabi goriva. Model e:S, ki se lahko pohvali s sistemom stop/start, naj bi bil izmed vseh omenjenih modelov najbližje serijski proizvodnji.