Naredili bodo sto modelov tega avtomobila. Izdelani bodo iz aluminija, sama oblika pa je iz povsem drugih časov.
Prav nič "zgodovinski" pa ne bo motor. Aeromaxa bo namreč poganjal BMW-jev 4,8-litrski V8-motor, ki bo proizvedel 270 kW (367 KM) moči, in 450 Nm navora pri 3600 vrtljajih v minuti, v povezavi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ZF. Z njim bo avtomobil potreboval 4,2 sekunde za hitrost 100 km/h, njegova največja hitrost pa bo 273 km/h.
Dodatna oprema v avtomobilu bo samodejni menjalnik, standardna pa vključuje ABS, zračne blazine in sistem za nadzor pritiska v kolesih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje