Na povsem belem avtomobilu se je čez "boke" do prednjega in edinega para vrat bočila silhueta zveri. Zoologija nam ne gre najbolje od rok, zagotovo pa je naslikano nekaj mačkastega in mesojedega. Panter, puma, gepard ali kaj podobnega.
Motor je obvladljiv in ne preveč brutalen
Vsekakor nekaj, kar simbolizira hitrost, neukrotljivost in moč. Zato smo najprej naredili domačo nalogo, še preden smo sedli za volan. Agregat je tisti znani 1,6-litrski bencinski, ki je posledica zgodovinskega sodelovanja med Francozi in Bavarci. Pri izpeljanki, ki poganja najmočnejšo 308, so si dali duška in turbina zavrti vso reč do 128 kilovatov. Res zelo lepo! Nič brutalnega ni v agregatu, kljub impresivnim številkam. Podajanje moči je obvladljivo in pesniško rečeno - sveže.
Zelo prijeten je tudi šeststopenjski menjalnik, ki pa so mu na ročico nagajivo namestili zloščeno kovinsko kroglo.
Trdo podvozje in vrhunska oprema ter izdelava
Podvozje je čvrsto - "brez muje se pač še čevelj ne obuje". Hočemo reči, da vemo, da mora imeti avto s športnimi ambicijami in agresivno podobo temu primerno podvozje! Vendar 308 1,6 THP, kot se vozilo uradno imenuje, človeka pretrese do zadnje plombe. Ni kriv avto, krive so ceste po dolgi zimi, a z malo domišljije se lahko postavite na štart katere makadamskih preizkušenj svetovnega prvenstva v reliju.
Oprema in končna izdelava vozila pa sta vrhunski, navdušijo tudi uporabljeni materiali in predvsem zvočna izolacija vozila.
In ob koncu kratkega srečanja? Racionalno se vprašamo: zakaj bi si kdo za več kot 20.000 evrov kupoval takšen avto? Ker pa živimo v iracionalnih časih, je iracionalen tudi odgovor: Zakaj pa ne!
Janez Martinčič/J. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje