Boxster spyder, ki bo svetovno premiero doživel decembra na avtosalonu v Los Angelesu, ima sredinsko nameščen motor, s svojimi 1.275 kilogrami pa velja za najlažji avtomobil v celotni Porschejevi ponudbi.
Spyder je dobro poznano ime – od legendarnega 550 spyderja do RS spyderja, ki danes niza uspehe v športnem avtomobilizmu. To linijo nadaljuje boxster spyder, ki bo kot tretji predstavnik modelske serije (poleg boxsterja in boxsterja S) v prodajnih salonih na voljo prihodnje leto.
Novi član družine se že na prvi pogled jasno razlikuje od drugih roadsterjev s sredinsko vgrajenim motorjem, kajti spyder je v prvi vrsti zasnovan za vožnjo z odprto streho. Lahka platnena zložljiva streha, ki je v ploskem loku potegnjena daleč nazaj, služi zgolj kot zaščita proti soncu in slabemu vremenu. Ko je zaprta, skupaj z nizkim pasom stranskih stekel in dvema ščitnikoma na zadnjem pokrovu ustvarja dolgo silhueto, s katero se avtomobil spogleduje s carrero GT. Spyder je bistveno lažji od boxsterja S, ima nižje težišče in popolnoma novo športno podvozje.
Do 100 km/h v slabih petih sekundah
Pred zadnjo premo je vgrajen 3,4-litrski 6-valjni bencinski motor z direktnim vbrizgavanjem goriva, ki razvije moč 235 kW (320 KM), kar je deset ″konjičev″ več kot pri boxsterju S. Opremljen je s porschejevim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) in paketom Sport Chrono po zaslugi funkcije Launch Control od 0 do 100 km/h pospeši v samo 4,8 sekunde. Pri izvedbi z opcijskim menjalnikom PDK poraba goriva znaša 9,3 litra na 100 km (v skladu z novim evropskim voznim ciklusom). Vozilo najvišjo hitrost doseže pri 267 km/h – z odprto streho.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje