Za pogon toyote prius+ skrbita 1,8-litrski bencinski štirivaljnik s 73 kilovati moči in sinhroni elektromotor s trajnim magnetom s 60 kilovati moči, energijo pa pridobiva iz litij-ionskega akumulatorja. Foto: Toyota
Za pogon toyote prius+ skrbita 1,8-litrski bencinski štirivaljnik s 73 kilovati moči in sinhroni elektromotor s trajnim magnetom s 60 kilovati moči, energijo pa pridobiva iz litij-ionskega akumulatorja. Foto: Toyota

Toyotin sedemsedežni družinski hibrid prius+ je bil po dveh letih deležen nadgradnje. Osvežili so njegovo obliko, obogatili opremo in izboljšali vzmetenje.
Prius+ so pri Toyoti začeli prodajati leta 2012, kot prvi sedemsedežni pravi hibrid v Evropi in prvi enoprostorec z manj kot 100 grami emisij CO2 na prevoženi kilometer.
Prostorna kabina in velik prtljažnik
Prius+ je pravzaprav nadgradnja priusa. Sedemsedežnik je v primerjavi s standardnim modelom daljši za 35 milimetrov, višji za 85 milimetrov, za 80 milimetrov je daljša tudi medosna razdalja. Odlikuje ga nizek količnik zračnega upora (0,28) in prostoren prtljažnik. S podrto tretjo vrsto meri 784 litrov, kar 46 odstotkov več kot pri priusu, nikoli pa manj kot 232 litrov.
Všečnejša oblika
Za prodajno leto 2015 je bil deležen tako zunanjih kot kabinskih olepšav. Spremembe niso velike. Na prednjem delu je nova črna zračna reža v črni barvi visokega sijaja, nov je Toyotin logotip, osvežili so obliko LED-žarometov. Zadaj sta drugačna odbijač in žarometa. V ponudbi sta še dve novi barvi.
V kabini so spremembe številčnejše. Za lepši videz je črne plastike manj. Ohišje okoli stikal je kovinsko, črnino plastike na armaturni plošči so razbili z dodatki kroma.
Tudi satelitska navigacija
Najpomembnejša novost je nova, druga generacija Toyotinega multimedijskega sistema z ekranom na dotik, ki prikazuje sliko kamere vgrajene na zadku in Bluetooth. Sistem je mogoče nadgraditi s satelitsko navigacijo, prometnimi informacijami v živo in funkcijo text-to-speech, s pomočjo katere telefon sam prebere prejeto SMS-sporočilo.
Sedeži so po novem električno pomični, novost je inteligentni parkirni sistem in pripomoček pri speljevanju na klančini. Z novimi vsebinami je bil nadgrajen informacijski zaslon pred voznikom, na katerem se prikazuje stanje napolnjenosti baterije in ekonomičnost vožnje.
Manj hrupa v kabini
Pri Toyoti zagotavljajo, da je z izboljšavami na vzmetenju izboljšana vozna dinamika, izboljšali so še zvočno zatesnjenost in znižali hrup, ki se prebije v potniško kabino, pogonski sklop pa zadovoljuje strožjim standardom Euro6.